Szkoła Podstawowa nr 2
im. Leonida Teligi w Kamieniu Pomorskim

W czwartek 18 maja 2017 roku razem z równoległymi klasami piątymi pojechaliśmy na dwudniową wycieczkę do Torunia.

Tego samego dnia, po kilkugodzinnej podróży, zatrzymaliśmy się w Solcu Kujawskim. Spędziliśmy ok.3 godziny w tamtejszym Jura Parku. Oglądaliśmy sztuczne dinozaury; byliśmy w kinie 5D, a na koniec miło spędziliśmy czas w mini-parku rozrywki. Po przyjeździe do Torunia, poszliśmy do Żywego Muzeum Piernika, w którym formowaliśmy własne ciastka i mogliśmy kupić udekorowane pierniki na pamiątkę. Wieczorem zakwaterowaliśmy się w Hostelu Przystanek Toruń. Zjedliśmy tam kolację i poszliśmy spać.

W piątek, po porannej pobudce i śniadaniu, opuściliśmy hostel. Najpierw odwiedziliśmy Kamienicę Alchemika, gdzie robiliśmy proste doświadczenia i ciekawe quizy. Następnie udaliśmy się do Planetarium na film "Mój kumpel Niko" o Mikołaju Koperniku. Potem, razem z przewodniczką, zwiedzaliśmy Toruń, w tym m.in. Dom Mikołaja Kopernika i Stare Miasto . Około godz. 15.00 wsiedliśmy do autobusu i ruszyliśmy w drogę powrotną. Obiad zjedliśmy podczas przerwy w podróży. Do Kamienia Pomorskiego dojechaliśmy późnym wieczorem.

Wycieczka bardzo mi się podobała, już jestem ciekawa, gdzie pojedziemy w przyszłym roku.